poniedziałek, 14 stycznia 2013

TAMA TAMIE - CZITA

Jakoś tak sporo zaległości mi się na tym blogu porobiło, w wielu rozpoczętych wątkach. Sporo mam w komputerze, ale jakoś nie może się przebić do wirtualnej rzeczywistości.
Na przykład - fotki od Czity. Pisze, ze nie pamięta dokładnie kiedy był w Czorsztynie. Ale moim zdaniem fotki są z 1991 roku - ten sam budynek rozpoznaję, co na swoich zdjęciach. Ja z kolei nie pamiętam, czy tam się spotkaliśmy, może tak było. Wówczas, mimo kilusetkilometrowej odległości, mierzonej pociągami osobowymi klasy 2, spotykaliśmy się stosunkowo często, kilka razy w roku, przy różnych okazjach. Dziś mieszkamy może 30 kilometrów od siebie, a widzieliśmy się ostatnio... będzie może z pięć lat, z grubsza licząc.

Te trzy fotki wyglądają następująco:




Na środkowym zdjęciu w środku - DR Czita. Bliżej obiektywu, tyłem - Patyczak. Są jeszcze Borówa oraz Klucha z rzeszowa, ale nie wiem, którzy to.

Od Czity dostałem jeszcze takie dwie rzeczy: plakat zapraszający na tamę w roku 1992 i plakat z koncertu w Krakowie. W domu mam jeszcze koszulkę, ale o niej w osobnym wątku.


1 komentarz: