wtorek, 29 stycznia 2013

CZORSZTYN OD HUBERTA

Teraz króciutko, kontynuując wątek dokumentacyjny dotyczący akcji Tama Tamie. Poniżej zdjęcia Huberta z Koła, z roku 1991. Są już gdzieś w sieci, ale ciężko na nie trafić. Niektóre przedstawione na nich sytuacje sam pamiętam - to są te same miejsca i w tym samym czasie, kiedy ja byłem w Czorsztynie - TUTAJ.

OK, zapraszam do oglądania, ale skomentuję tylko dwie pierwsze fotki. Na pierwszej Dominik Muszyński (GRASSTA, WADADA itd.) oraz Magda z Rzeszowa - wtedy się poznaliśmy. Na drugim słynny squat, w którym mieszkali punki, a za którym my. Mój (raczej nasz - z Pelem) namiot był pierwszy po prawej stronie. 

Zdaje się też, że na dwóch widzę Czitę.

Hubert, dzięki:)



4 komentarze:

  1. nie byłem ,ale pamiętam ,czasy ,hehe,w zakopanem koncercik,

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czasy,ogólnie,miło powspominac

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam,byłam. Duże ciężarówki. Basie 1 i 2. Stare czasy.

    OdpowiedzUsuń