poniedziałek, 15 kwietnia 2013

CO MA WISIEĆ... albo TYDZIEŃ KAZIMIERZOWSKI W BĘDZINIE

Oj, będzie się działo. Przed trzema laty mieliśmy do czynienia z Rokiem Kazimierzowskim, obchodzonym, choć wbrew ówczesnej władzy, także w Będzinie. Nie wszystkie przedsięwzięcia ówczesne się udały jak pierwotnie zakładano, o czym kiedyś już pisałem. Nie powiodła się między innymi rzecz, która najbardziej dotyczyła mnie - czyli ukazanie się książki KAZIMIERZ NAD PRZEMSZĄ. O perypetiach z tym związanych pisałem już na tym blogu. Nie tak dawno, w styczniu, postanowiłem w końcu tę książkę wydać w formie e-booka, co może niektórzy zauważyli. Szybko musiałem się jednak z tego pomysłu wycofać, bo okazało się, że jednak ukaże się wersja papierowa.

Spotkanie w Towarzystwie Przyjaciół Będzina, styczeń 2013:
- Jarek, w kwietniu spotykamy się na promocji twojej książki.
- ??? Której?
- No, tej o Kazimierzu
- Przecież rocznica urodzin dawno już minęła.
- Ale będzie 680 rocznica koronacji.

Dokładnie w moje dawne imieniny (dawne, bo sobie przeniosłem na styczeń, żeby mieć wspólnie z CD Brzozowym Listkiem).

Z tego co widzę, obchody rocznicy koronacji Kazimierza Wielkiego zapowiadają się w Będzinie dosyć hucznie.



Promocja książki KAZIMIERZ NAD PRZEMSZĄ odbędzie się w przeddzień rocznicy koronacji, w środę 24 kwietnia, w MiPBP (czyli po ludzku: w bibliotece) w Będzinie, o 16.30. Innym zaproszeniem na razie nie dysponuję, ale póki co wszystkich czytelników z okolicy na spotkanie serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz