sobota, 27 kwietnia 2013

KAZIMIERZ NAD PRZEMSZĄ - POKŁOSIE

 Powoli przychodzi mi się żegnać z tematem Kazimierza Wielkiego (przynajmniej w kontekście ostatnio wydanej książki) ale nich mi będzie wolno popełnić jeszcze ten jeden wpis na blogu. Dwie sprawy. Pierwsza to taka, że właśnie ukazał się materiał video - relacja ze spotkania autorskiego. Patronem medialnym wydania książki była lokalna telewizja internetowa KANAŁ99 - na jej stronie możecie znaleźć video-relację. TUTAJ


Sprawa druga, łechcąca próżność własną. Minęły dwie doby od ukazania się książki, a jej właściwie już nie ma. Trochę mnie to cieszy, ale trochę jednak martwi, bo jeszcze nie podarowałem jej wszystkim znajomym. I kiedy zadzwoniłem do wydawcy z TPB, o jakąś większą liczbę pulę egzemplarzy autorskich (a i tak wcześniej naciągnąłem prezesa na cały karton) okazało się, że też już im brakuje. Cóż, miło. Panowie - może by tak zrobić dodruk?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz