środa, 17 kwietnia 2013

TYSIĄCE PLACÓW... - FOTORELACJA

Jakoś tak przed weekendem zapraszałem czytelników bloga do Parku Sieleckiego w Sosnowcu. Okazja szczególna, bo to właśnie ogłoszony przez papieża Benedykta Rok Wiary i na tysiącach placów świata w kilka powielkanocnych niedziel głoszona jest Ewangelia. Fotorelacja znajduje się na TUTAJ.

Kilka zdjęć pozwoliłem sobie skopiować (nie wiem kto jest ich autorem, ale na pewno ktoś znajomy, wiec chyba nie będzie miał mi za złe:) A że jestem na nich często ja i moja rodzina, więc:

Antek Demolka tańczył na środku placu jednocześnie objadając się paluszkami.To jest dziecko, które dużo się rusza i dużo je. Teraz, kiedy wreszcie nastała wiosna, na szczęście znacznie więcej się rusza.


Skoro był taniec, musiała być i muzyka. Moja gitara jest jeszcze przedwojenna (znaczy się - sprzed stanu wojennego, rocznik 1980; oj, uzbierałoby się o niej parę ciekawych historii:) więc tata publicznie prezentuje się raczej z różnego rodzaju przeszkadzajkami. Mam problem z małą liczbą rąk, żeby jednocześnie grać na wibraslapie (jak na zdjęciu poniżej) kabazie i bębenku.


Czasami w graniu wyręcza mnie Dominika, teraz jednak najwyraźniej wolała nieco odpocząć. Na zdjęciu: CD Kramla dająca świadectwo.


Na koniec ja miałem swoje pięć minut. Przyznam szczerze - o wiele łatwiej jest opowiadać o Powstaniu Styczniowym na zebraniu Towarzystwa Przyjaciół Będzina albo czuć przyjemne łaskotanie pychy na spotkaniu promocyjnym nowej książki niż mówić o Jezusie Chrystusie w centrum Sosnowca, w słoneczny dzień, pośród jeżdżących deskorolek.


Nie było drzew, na których mogliśmy zawiesić nasze gitary.



Najbliższe spotkanie w Parku Sieleckim w niedzielę o 16. A jak nie w Sosnowcu, to w tysiącach innych miast na całym świecie. Zapraszam, bo warto.

EDIT
A przy okazji, na stronie Diecezji Sosnowieckiej znalazłem także zapowiedź Tygodnia Kazimierzowskim w Będzinie i spotkania z autorem książki KAZIMIERZ NAD PRZEMSZĄ. TUTAJ. Nie pozostaje mi zatem nic innego jak jeszcze raz zaprosić w najbliższą środę (24 kwietnia) do Będzina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz