poniedziałek, 22 czerwca 2015

IMAGO BELLI



Trochę się zapuściłem na tym blogu, ale tak się dużo dzieje ostatnio, i to w różnych dziedzinach. Jedną z rzeczy, którą właśnie przygotowuję w ekspresowym tempie to "moja" wystawa IMAGO BELLI. Z przyczyn niezależnych ode mnie nie wszystko będzie tak, jak pierwotnie zakładałem (trzy sale zamiast czterech, nie zdążyłem też sprowadzić niektórych kolekcji figurek) ale i tak szklanka będzie przynajmniej do połowy pełna. IMAGO BELLI nadchodzi z pełną mocą - wielkie otwarcie 2 lipca o godzinie 12. Tak, wiem, to czwartek, ale będzie można wpaść aż do 18 (a praktycznie do 19) - cały czas coś się będzie działo - pokazy walk, strojów, gier... W sporo gier będzie można zagrać. Projekt już w założeniu był połączeniem klasycznej wystawy historycznej (plansze i gabloty z figurkami) z prezentacją różnych form zabawy w historię. Głównie chodzi o różnego rodzaju gry (choć i o rekonstrukcje trochę się otrzemy). Generalnie projekt zakładał pokazanie różnych gier (figurkowych, planszowych, karcianych, fabularnych i paragrafowych) dotyczących XVII wieku, ale w związku z pojawieniem się na polskim rynku Bogów Wojny, pociągnąłem wątek aż po czasy napoleońskie.

Oczywiście będzie też akcent zagłębiowski :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz