czwartek, 19 września 2013

FROH III


Miło było na wczorajszej kazimierzowskiej konferencji spotkać starych znajomych. Trochę mi się nawet zackniło za Będzinem...

No i dowiedziałem się, że odbędzie się - po kilku latach przerwy - III Forum Rekonstrukcji Obiektów Historycznych (FROH). W sumie do tej pory odbyły się już trzy Fora (pierwsze nosi numer... zerowy), wszystkie zorganizowane przez ludzi ze Stowarzyszenia na Rzecz Ochrony Dziedzictwa Przyrodniczego i Historycznego MOJE MIASTO. Już myślałem że to nasze Stowarzyszenie niemal umarło (sam nie mam czasu tak się angażować jak na początku, zwłaszcza kiedy jeszcze pracowałem dla Będzina) a tu proszę taka niespodzianka. Poprzednie edycje wspominam bardzo dobrze, może i teraz uda mi się - dosłownie - zagościć. Wszystkich chętnych oczywiście zapraszam. Szczegóły (a także kilka moich starych tekstów - w zakładce: Warto wiedzieć) na stronie Stowarzyszenia MOJE MIASTO.

Image


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz